poniedziałek, 27 lipca 2015

Czas na duże zmiany

Największa zmiana nie tylko dla Piotrusia, ale i dla mnie < Dla nas>
Ci, którzy nas znają to wiedzą jak mamy ciśniemy się w jednym pokoju jak dla mnie nie można nazwać tego nawet pokojem, a raczej salonem po 5 latach 
zdecydowanie mam dość ……
Zabraliśmy się za remont góry u rodziców. Praktycznie wszystko od podstawy trzeba było robić, ale nie ma rzeczy nie możliwych i o to efekt … Kilka fotek przed i już prawie zrobionej góry ....
 Zdjęcia robione w trakcie remontu






Do zrobienia zostało tylko panele w pokojach i listwy,żyrandole, karnisze i kuchnia.
Chciałam bardzo podziękować kilku osoba, które pomogły nam by Piotrka pokój mógł być wykończony jeszcze przed rozpoczęciem roku szkolnego.
Jeszcze raz bardzo dziękujemy... 
Pani/ Panu <3
Rafał. F. - Zelów.
Radosław. S.  - sosnowiec. 
 Wojciech. M. -  Legionowo.
Tomasz. G. - Opole.
Paulina. D. - Zławieś Wielka.
Aleksandra. W. - Sokołówka.
Lidia. P. - Żory.  
Agnieszka. Cz. - Wrocław 
Ewa. S. - Sosnowiec. - Mam nadzieję, że Tobie będę mogła się jakoś odwdzięczyć i pogadać przy  herbacie i dobrym ciastku :)  .... 

Już  wkrótce  wstawimy zdjęcia zrobionego Pokoju Piotrusia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz